torstai 22. lokakuuta 2015

Kuulumisia

Eilen oli hypärit ja olin menos syömään ni näytin hyvältä ja oli aikaa ottaa kuva.
Edellispäivänä oli kiva miettiä mitä odottaa
Ei ainakaa oo epäselvää mikä mun lempijoukkue on
Juustoranut=parasta
Vähä servettejä joulupöytään
Tein Misselle kolmeosasen ranskanletin
Käytiin lauantaina moikkaas Sonjan kans Karoa, kun se on muuttanu Poriin.
Tein myös keskiviikkona Misselle letin
Matkalla kotiin Joensuusta Iipan luota. Iippa opiskelee siellä nyt viis vuotta. Mä lähin sinne syysloman kunniaks.
Laatukusi mut näytin söpöltä kerranki.
Uudet vanssit, talvikengis hulluilta päiviltä.
Vähä siltsu skumppaa piti ostaa matkalle mukaan :D
Ranteeniki rikoin
Ikkunalauta täynnä kynttilöitä ja yhen illan fiilistely, kuuntelin samalla radiosta peliä.
Mun ihana keittiö mistä puuttuu tossa kuvassa vielä matto ja pöytä.
Pelastus, makso vähän, ja melkeen ku pelipaita, ja ennenkaikkea, Väänänen <3
Lähin ekan koulupäivän jälkeen Helsinkiin osaks Jokerien fanitapahtumaa mis otettiin suurin joukkuekuva mis oli fanit mukana. Väänäsen missasin puolella metrillä ennen ku se lähti, mut onneks "lohdutukseks" sain kuvat Pöystin ja Jormakan kanssa<3 lisäks pyysin Jormakalta nimmarin sen tapparakorttiin, minkä annoin Jimille synttärilahjaks #parasisosiskoikinä?
Ajoin Karon autolla Sonjan synttäreille. Sonja oliki viiminen meijän porukasta ketä täytti 18 ja sai ajokortin, joten nyt meistä neljästä (tai no miten sen nyt ottaa, meistä 9) kaikilla on ajokortti XD


Meikäläisen kokkiveitset.
Käytiin yks perjantai Sonjan ja Emman kans kuvaamassa. Sonja muunmuassa halus olla sammako ja pelata Sasun kanssa palloa. Onneks noi kaks dorkaa on sentään lähellä, ku Iippa on niin kaukana <3
Mulla kestiki pari kuukautta saada noi peilit seinälle xd
Oon saanu onneks ajella paljon ku oon raumalla, ja ens kuussa meenkin harjotteluvaiheeseen täällä turussa xd

Nonii. Äsken laitoin pyykit kuivumaan. Oon niin aikuinen jo et pesen pyykkiäki xd 

Mut asiaan. Koulu pyörii tos eteenpäin, tänään en ollu, koska flunssa ja kuume. Huomenna on pakko mennä, koska iltapäivällö on yks haastattelu yhteen projektiin josta ehkä myöhemmin lisää jos pääsen mukaan xd sormet ristiin. Edessä mul on eka viikonloppu Turussa. Jännittää. 

Mä oon viihtyny iha hyvin, mitä nyt tosiaan käyny joka viikonloppu Raumalla, Joensuu viikonloppua lukuunottamatta. Siivoominen ei aina inspaa joten täytyy viikonloppuna siivota kunnolla ni saan kuvattua vihdoin asunnon postausta varten. 

Ens kuussa on Maata Näkyvissä Festarit, ja Sonja vissiin tulee sillon mun luo viikonlopuksi :) 

Mulla on mennyt tosiaan ihan hyvin, jossei kahta kuumeflunssaa lasketa. Ja sitä, et kaaduttiin tiellä olleen öljyn takia Missen kaa skootterilla. Ja mun adidasverkkarit meni piloille. Ja Missen kantapään haava tulehtu ja mun polveen tais jäädä arpi. Onneks ei sen pahemmin käyny. Ja nyt jos vakuutus korvais Missen antibiootit ja mun housut.

Mut nyt lähen kyl kauppaan hakee lisää juustoraastetta, et saan juustoranuja, nähdään.
~Jannu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti