perjantai 15. elokuuta 2014

Koulupohdintoja.

Meikkiksellä alkaa maanantain koulu, Turussa.

Olin vielä maanantaihin asti menossa Eurajoelle kouluun, mut maanantaina tuli hyväksymiskirje Turun Kristilliseen opistoon. Ja mä otin sieltä paikan vastaan, ja sain asuntolapaikan, joten sinne mä meen maanantaina.

Mä asun siis viikot asuntolassa, yksin, Turussa, koulussa josta en tunne vielä ketään. Jep, aika itsenäistyä.

Oon nyt viikon aikana ostanu kaikkee tarvittavaa, astiat ja pesuaineet ja pyörän. Sieltä joutuu tuomaan tavarat viikonlopuks kotiin, joten eicvoi kauheest vied kamaa sinne.

Ekan kouluviikon jälkeen en pääse viikon lopuks kotiin, vaan pääsen karvattiin laulu leirille!:)

Nyt oon ollu kolmen iltana lapsenvahtina ja viettäny muutenki näitten kans aikaa, ku sit ei tie koska näkee seuraavaks kunnolla.

Ajattelin nyt tosiaan ruveta pitää tätä blogia sillai, et kaverit pystyy lukee miten mul sujuu siel turussa, ja et Mimosaki saa lukee mitä mul kuuluu (moi mimosa!:D)

Mut alan nyt sotkottaa meijän dippii ja valmistautuu muutenki sisarusten leffailtaan:)

~Jannu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti