maanantai 25. elokuuta 2014

Viikonloppu:)

Eka kouluviikko meni tosi nopeesti, ja ihan kivalta vaikutti! 

Torstaina me käytiin koulun salilla, illal iski siivousurakka ja sit viel lagittiin oleskeluhuonees aika myöhään:) 

Perjantain lähin tunnilt hiukan aiemmin et ehdin puol kolmen bussiin. Raumal olin joskus 16:10 ja koton puol viis. Sit nopee pakkaus ja ruokaa nassuun ja sit kymment yli viis Sony ja ne tuli hakee mua. Lähettiin poroholmast 17:30 kohti karvattii ja laululeirii! Oli ihan kiva leiri ja oli ihana nähä kaikkii. Ainoo miinus oli päänsärky ukkosen takii ja flunssan hankkiminen.
Eilen oltiin mantereel joskus 13, äiti ja Laku oli hakees mua. Kaheks selvisin isil ja siel näin mun rakkaat chihut. Ja sielt me lähettiin käymään mummil euras ja näin Oskun! (Mummin koira) ei sil välii et se allergisoi mua vaan sil on välii et näin mun rakkaan pitkäst aikaa<3 

Oltiin seiskan mais takas Raumal ja sit katoinki telsust Lukon CHL-matsii ja sen jälkeen pakkasin ja aloin lukee. Hyvä kirja ni se lukeminen veny kahteen yöl xd

Aamul herätys 4:40, kävin suihkus ja menin takasin nukkuu, hups xd äiti sit herätti puol kuudelt ja sit söin ja puin ja lähin bussiasemal, mist bussi Tkuun lähti 6:20 xd 
Koululle mun pitäis selvit kasin mais ja sit aion men asuntolan kaut aamupalal :D tunnit alkaa ysiltä:)
~Jannu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti